1. Home
  2. Economie

Ce mașini au pus românii la vânzare pe internet în 2020

În 2020 piața mașinilor noi a scăzut cu 22%, cea a mașinilor second-hand din import, cu 14%, iar tranzacțiile cu mașini SH pe plan intern au scăzut cu 13%, dar au totalizat 547.000 de unități. Datele Autovit.ro arată că în anul pandemiei numărul de anunțuri publicate a scăzut cu 22%, Volkswagen și BMW au fost cele mai populare mărci, iar trei sferturi dintre mașinile din anunțuri aveau motor diesel.Volkswagen a fost marca ce a avut cele mai multe anunțuri, peste 35.000, BMW a trecut de 27.000, Audi a depășit 20.000, iar Mercedes și Ford s-au apropiat de 19.000.

Cele cinci mărci au totalizat aproape 60% din anunțurile de pe platformă, numărul de anunțuri totale scăzând cu 22%, spre 206.000.

Adaugă un comentariu

  • (nu va fi publicată)