1. Home
  2. Economie

Semnale de tăiere de costuri din zona platformelor online de fashion. Zalando, retailerul intrat recent în România, a luat deja măsuri ce îi vizează pe clienți

Zalando, cel mai mare retailer online de modă din Europa, a revenit pe profit în al doilea trimestru al anului, în ciuda faptului că vânzările au scăzut cu 4%, până la 2,6 miliarde de euro, din cauza inflației și a unor blocaje logistice, potrivit raportului financiar al companiei. De asemenea, compania germană a obținut un profit EBIT de 77,4 milioane de euro (78,9 milioane de dolari) în al doilea trimestru, în scădere cu 58% față de anul trecut, dar în creștere față de pierderea de 52 de milioane de euro din primul trimestru.

Și toate acestea urmare a implementării a unui plan de reducere de costuri pe care le-a operat în toate țările unde operează și care vizează, prațial, consumatorii. Astfel, potrivit managementului companiei, retailerul a început să reducă din costurile generate de comenzi, aplicând în alte 15 piețe pe care operează politica coșului minim pentru care nu se plătește transport.

Adaugă un comentariu

  • (nu va fi publicată)