1. Home
  2. Economie

Surpriză pe piaţa laptelui: cota de piaţă a mărcilor private a scăzut în valoare. Kaufland este cel mai mare perdant

După ani buni pe un trend pozitiv, mărcile de lapte ale marilor retaileri prezenţi pe piaţa locală au pierdut, în 2018, din cota de piaţă în valoare indică datele puse la dispoziţie ECONOMICA.NET de compania de cercetare de piaţă Euromonitor International. Mai exact, cota lor de piaţă după valoarea vânzărilor a coborât de la 25,6% în 2017 la 23,4% anul trecut, în vreme ce principalele cinci branduri au ajuns să controleze 50% din piaţă, faţă de 43,3% cu un an în urmă.

O explicaţie ar putea fi creşterea mai accelerată a preţurilor la produsele de brand comparativ cu cele marcă proprie, dar nu este exclus nici ca volumele vândute de branduri să fi înregistrat o creştere mai importantă decât a volumelor vândute de mărcile private.

Adaugă un comentariu

  • (nu va fi publicată)